Saturday 21 January 2012

Sedih

aku mimpi yng ecah masmallow akan menjadi milik orng lain ! aku pergi ke kelas dya ,dya stay gan laki lain ! aku sedih aku masuk kelas ,masa balik ada laki datang pgg dya ,dya pgg then peluk laki tu depan mata aku sendri ! tapi ia hanya mainan tidor ! mungkin ada hikmah yng dya menjadi miilik orng lain .kita takkan tau. kita hnya merancang tuhan yng menentu kan ! klu dya dah tak happy takpa aku redha ,tapi aku ttp syang dya lebih dari yng lain :) iloveyouuuuuuuuu Ecah :)

1 comment:

  1. Bad , thanks yea sebab rajen update blog pasal ecah . Buang masa jea semua ni kan :')
    Itu semua mainan tido jea bad. Sebab ecah ada bgtahuu bad kan yg ecah takkan cari lelaki laen dah . Thanks ea bad papepouns . Thanks sangat-2
    I LOVE YOU BAD . Jaga diri

    ReplyDelete